">

Wykorzystujemy pliki cookies („ciasteczka”) własne i firm zewnętrznych, analizując sposób użytkowania naszego portalu, w celu ulepszenia naszych usług i ułatwienia Państwu korzystanie z nich. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies.

zamknij

Co jeść przed treningiem? Koniecznie sprawdź, co powinieneś wiedzieć!

Swoje dążenia do osiągnięcia idealnej sylwetki uzupełniasz regularnymi ćwiczeniami? Koniecznie sprawdź, co zjeść przed treningiem i przekonaj się, jakie znaczenie ma taki posiłek. Wbrew pozorom jest naprawdę ważny!

Posiłek przed treningiem dostarczy Ci energii! 

Prawidłowo wykonany trening wymaga prawidłowego przygotowania, w tym również posiłku skomponowanego w przemyślany sposób. Dlaczego warto jeść przed treningiem? Przede wszystkim dlatego, że starannie dobrana przekąska podniesie efektywność ćwiczeń, dostarczy energii i zapewni Ci jeszcze lepsze spalanie tłuszczu! 

Kiedy zjeść ostatni posiłek przed treningiem?

Nie bez znaczenia jest pora posiłku przed treningiem. Bez względu na to, czy jest to śniadanie, czy późny obiad, od momentu zjedzenia konkretnego dania lub przekąski, do momentu rozpoczęcia ćwiczeń powinny upłynąć minimum trzy godziny. Dzięki temu zyskasz energię do działania, jednocześnie unikając dyskomfortu ze strony układu pokarmowego. Zatem - co zjeść przed treningiem, by czuć się lekko i efektywnie spalać tłuszcz?

Co zjeść przed treningiem? Zaczerpnij inspiracji!

Produkty, które składają się na posiłek jedzony przed treningiem, powinien cechować niski indeks glikemiczny. Dzięki temu wzrost insuliny we krwi będzie wzrastał stopniowo, a Ty nie odczujesz zmęczenia i nie utracisz zdolności koncentracji! Warto także pamiętać o objętości i kaloryczności posiłków przyjmowanych przed ćwiczeniami. Chociaż te powinny zawierać głównie węglowodany złożone i proste, ich wartość będzie się różniła zależnie od pory dnia. Największa będzie oczywiście rano!

Zatem, co jeść przed treningiem? Rano możesz sięgnąć po jogurt naturalny z domową granolą (zrobisz ją, korzystając również z bakalii!), a wieczorem - po chleb żytni z dżemem (możesz ozdobić posiłek płatkami czerwonej róży, albo zrobić konfiturę z suszonych owoców tej dzikiej!) Nie masz czasu na przygotowanie pełnowartościowego posiłku? Sięgnij po niezawodne rozwiązania i wybierz produkty z kategorii superfoods! 

Trwała zmiana nawyków wyjdzie Ci na dobre! 

Już wiesz, co i kiedy jeść przed treningiem? Jeśli zależy Ci na doskonałych rezultatach w trosce o zdrową sylwetkę, zadbaj także o jakość pozostałych posiłków. Sięgnij po naturalne przyprawy i zioła, zastępując nimi kupne mieszanki, zaproś do swojej kuchni produkty z kategorii superfoods i korzystaj z właściwości suszonych owoców przez cały rok! Dzięki niepozornym dodatkom każda potrawa nabierze wyjątkowego charakteru, a Ty poznasz zupełnie nowe smaki, i zależnie od potrzeb - pozbędziesz się pasożytów, wzmocnisz organizm albo pokonasz alergię!